سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 14 مهر 1399/ شماره 136
کاهش سهمیه ها هم رقابت ها را پایین نیاورد، ماه عسل نیما خیلی زود به پایان رسید، همه کاهش دیروز دلار صرافی، امروز جبران شد و ...

کاهش سهمیه ها هم رقابت ها را پایین نیاورد
با وجود کاهش سهمیه‌ی خریداران پ پ نساجی و بالا رفتن مبلغِ پیش دریافت از 10 به 50 درصد، اما امروز خریداران پ پ، باز هم از رقابت نکشیدند. اِم آر 230، 89 درصد و زِد آر 230، 90 درصد رقابت شدند. بورس کالا، به رغم رقابت های بسیار بالا، امروز همه معاملات را تأیید کرد.
در سوی دیگر بازار و در گروه PVC، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC در اعتراض به افزایش قیمت های پایه از اعضای خود دعوت کرد امروز PVC نخرند. اروند هم به عنوان مهمترین عرضه کننده PVC امروز غایب بود و علیرغم غیبت اروند، خریداران PVC محصول غدیر را 5 و محصول بندرامام را با 2.8 درصد رقابت، معامله کردند.

ماه عسل نیما خیلی زود به پایان رسید
در حالی که تغییر دلار نیمایی از میانگین هفتگی به میانگین ماهیانه، دیروز، اختلاف قیمت پایه با یکشنبه قبل را به 487 تومان کاهش رساند و بعد از هفته ها، قیمت های پایه، روی کاهش به خود دید، اما امروز میانگین ماهانه هم به راه میانگین هفتگی و روزانه برگشت و افزایشی شد. امروز میانگین ماهانه به 22 هزار و 178 و اختلافش با دیروز، به 84 تومان افزایش رسید؛ روندی که چندان دور از انتظار هم نبود.

همه کاهش دیروز دلار صرافی، امروز جبران شد
دیروز دلار صرافی هزار و 450 تومان کاهش یافت و در آخرین به روزرسانی، 27 هزار تومان قیمتگذاری شد. اما امروز، بعد از یک کاهش موقت 50 تومانی، در چند به روزرسانی، قیمت دلار صرافی 1250 تومان افزایش یافت تا به 28 هزارو 250 تومان برسد. دلار در بازار آزاد هم که روز گذشته تا 28 هزار و 300 تومان عقب نشینی کرده بود، امروز به 29 هزار و 350 تومان صعود کرد.

پایان بورس تهران با کاهش 32 هزار واحدی
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 32,826 واحد کاهش به 1 میلیون و 490 هزار عقب نشینی کرد. شاخص کل بورس تهران از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد، یعنی 2 میلیون و 65 هزار واحد رسید تا امروز 14 مهرماه 574 هزار و 846 واحد کاهش را تجربه کرده است.

آغاز معاملات نفت و صعود به 41 دلار
نفت برنت، امروز و در شروع هفته، کار خود را با 29 دلار آغاز کرد و در ادامه با 2 دلار افزایش، به 41 دلار و 28 سنت رسید. نفت آمریکا هم در لحظه نگارش این گزارش، 39 دلار و 11 سنت است.

تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟